Brändit

S-ryhmä luo modernin hypermarketin – Suomen suurin Prisma vie asiakaskokemuksen uudelle tasolle

Kannelmäen Prisman uudistus toteutuu vaiheittain tämän vuoden aikana.
Kuva:
HOK-Elanto
S-ryhmä luo modernin hypermarketin – Suomen suurin Prisma vie asiakaskokemuksen uudelle tasolle

S-ryhmän HOK-Elanto investoi isosti Helsingin Kannelmäessä sijaitsevaan Prisma Kaareen, josta tehdään tämän vuoden aikana moderni hypermarketti. Samalla kauppa antaa suuntaa tulevaisuuden hypermarketeille Suomessa.

HOK-Elannon tiedotteen mukaan Suomen suurin Prisma vie uudistuksellaan asiakaskokemuksen uudelle tasolle. Uudistettavia osastoja ovat muun muassa pyöräily, outdoor eli ulkoiluosasto ja gaming eli tietokone- ja pelikonsoliosasto, joiden lisäksi myös päivittäistavarapuolen tarjooma osastoineen kokee läpikotaisen muodonmuutoksen. Yksi konkreettinen muutos on polkupyörien huoltopalvelun lisääminen kaupan tarjontaan.

Muutostöiden valmistuttua asiakkaat pääsevät nauttimaan ennennäkemättömistä osastototeutuksista sekä kokonaan uusista tuotebrändeistä ja palvelukokonaisuuksista. Myyntiennätyksiä rikkonut pyöräilyosasto on jo kokenut uudistuksen.

– Haluamme yhä enemmän olla etunojassa tuomassa uusia trendejä ja uutuustuotteita asiakkaillemme. Prismalle on ominaista lanseerata uusia kategorioita, kun nichestä tulee valtavirtaa, ja tiettyjen tuoteryhmien kysyntä kasvaa. Pyöräily, outdoor ja gaming ovat tämän hetken trendejä, jotka nauttivat vahvaa suosiota. Siksi panostamme niiden tarjontaan nyt merkittävästi, sanoo Prisma Kaaren johtaja Ilkka Riiali tiedotteessa.

– Seuraamme tarkasti kuluttajakäyttäytymisen kehitystä Suomessa ja maailmalla. Havaintomme ohjaavat nyt käynnissä olevaa uudistusta, joka tuo uusia kuluttajia esimerkiksi pyöräilyn ja gamingin pariin kasvattaen samalla koko markkinaa. Polkupyörähuollon kaltaisten uusien palvelujen myötä asiakassuhde syvenee, kun Prisma Kaari tarjoaa ratkaisuja tuotteen hankinnan lisäksi sen käyttöön pitkällä aikavälillä.

HOK-Elannon tämän vuoden investointeihin käytetään yhteensä noin 120 miljoonaa euroa, ja Prisma Kaaren uudistus on osuuskunnan yksi vuoden suurimmista investoinneista. Asiakaskokemuksen parantamisen lisäksi uudistuksessa panostaan kylmälaitoksen nykyaikaistamiseen, mikä tukee S-ryhmän ilmastotavoitteita.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa