Brändit

Ruotsalaisbrändi tekee näyttävän sisääntulon Suomeen – solmi pääyhteistyökumppanuuden jääkiekon Liigan kanssa

Kodinfiksaajaketju avaa ensimmäisen Suomen-myymälänsä marraskuussa.
Kuva:
Unsplash
Ruotsalaisbrändi tekee näyttävän sisääntulon Suomeen – solmi pääyhteistyökumppanuuden jääkiekon Liigan kanssa

Ruotsalainen kodinfiksaajaketju Jula kertoi keväällä laajentuvansa Suomeen. Verkkokauppa ja ensimmäinen myymälä avataan marraskuussa. Ensimmäinen myymälä tulee Vaasaan, ja ensi keväänä avataan toinen liike Raisioon. 

Monessa maassa toimiva, noin miljardin euron liikevaihtoa pyörittävä Jula kertoo havittelevansa Suomessa nopeaa levittäytymistä. Siitä kertoo myös Julan näyttävä sisääntulo Suomeen: yhtiö on nimittäin solminut pääyhteistyökumppanuuden Suomen isoimman ja suosituimman urheilusarjan, jääkiekon Liigan, kanssa.

Liigan pääyhteistyökumppanuudet ovat luonnollisesti hintavia. Muita isoja kumppaneita ovat muun muassa Veikkaus, C More ja Red Bull.

Liiga tavoittaa vuosittain yli neljä miljoonaa suomalaista, ja kumulatiivinen katsojamäärä Liiga-sisällöillä on yli 600 000 000 ihmistä.

– Olemme äärimmäisen iloisia, että Jula on valinnut Liigan ja urheilumarkkinoinnin välineekseen rakentaa tunnettuutta Suomessa. Heti kumppanuuskeskusteluiden alusta lähtien oli selvää, että Jula haluaa ennen kaikkea laajaa valtakunnallista näkyvyyttä – ja sitä me pystymme tarjoamaan, sanoo Liigan myyntijohtaja Vili Nurmi tiedotteessa.

– Jula näkyy tulevina kausina kaikissa Liiga-halleissa huippupaikalla maalien takana, ja lisäksi tulemme yhteistyön puitteissa aktivoimaan Liigan seuraajia monin eri keinoin. Liiga haluaa toivottaa Julan lämpimästi tervetulleeksi Suomeen, Nurmi jatkaa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa