Brändit

Ruotsalaisbrändi Budbee laajeentaa toimintaansa Suomessa ja tuo markkinoille täysin uudenlaisen tavan verkkokauppatilausten toimituksiin

Teknologiabrändi on tullut tunnetuksi kotiinkuljetuksista.
Kuva:
Budbee
Ruotsalaisbrändi Budbee laajeentaa toimintaansa Suomessa ja tuo markkinoille täysin uudenlaisen tavan verkkokauppatilausten toimituksiin

Kotiinkuljetuksista tuttu ruotsalainen teknologia-startup Budbee laajentaa toimintaansa Suomessa. Yritys tiedottaa aloittaneensa Suomessa pakettiautomaattipalvelun.

Budbee on allekirjoittanut sopimuksen 121 toimipisteen kanssa. Mukana on HOK-Elannon, Lidlin ja R-Kioskin toimipisteitä.

Startup kertoo integroivansa kotiinkuljetukset ja pakettiautomaatit siten, että asiakkaat saavat entistä monipuolisempia palveluita sekä joustavuutta verkkokauppatilauksiinsa. Tiedotteessa todetaan, että Budbeen tavoitteena on kehittää markkinalle täysin uudenlainen ja asiakaslähtöinen tapa verkkokauppatilausten toimituksiin.

– Tavoitteenamme on helpottaa asiakkaidemme arkea, ja olemme onnistuneet siinä hyvin – asiakastyytyväisyys kotimaan kotiinkuljetuksissa on 4,95/5. Nyt pyrimme samaan pakettiautomaattien kanssa. Meille tuttuun tapaan hyödynnämme teknologiaamme, jotta pystymme tarjoamaan suomalaisille sellaisia toimintoja, joita ei ole ollut markkinoilla aikaisemmin, kertoo Budbeen kaupallinen johtaja Rita Kerola tiedotteessa.

Budbee lupaa, että asiakas saa tiedon paketin saapumisesta automaattiin vuorokautta aikaisemmin ja että asiakas voi muuttaa vielä tässä vaiheessa toimitustavan Budbeen sovelluksen kautta siihen vaihtoehtoon, joka sopii hänelle parhaiten.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa