.jpg)
Pirjo Hästbacka on nimitetty Työtehoseuran viestintä- ja markkinointijohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään syyskuussa 2025.
Hästbacka on työskennellyt aiemmin tunnettujen brändien parissa muun muassa Pauligilla ja Stockmannilla.
Työtehoseura ry on valtakunnallinen koulutus- ja tutkimusorganisaatio, joka kouluttaa ammattilaisia työelämään 14 koulutusalalla sekä toimii työn tutkijana ja kehittäjänä useilla ammattialoilla.
Tehtävässään Hästbacka vastaa TTS:n viestinnän ja markkinoinnin strategisesta suunnasta, brändin kehittämisestä sekä organisaation näkyvyyden ja vaikuttavuuden vahvistamisesta.
– On hienoa päästä mukaan kehittämään viestintää ja markkinointia organisaatiossa, jolla on yli 100 vuoden vahva historia ja merkittävä asema suomalaisen työelämän kouluttajana, kehittäjänä ja tutkijana, Hästbacka sanoo tiedotteessa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä