
IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassina siirtyy Clear Channelille vastaamaan digitaalisen ulkomainonnan kehityksestä ja kasvusta erityisesti digitaalisen mainonnan ostajien näkökulmasta.
Head of Future Media -roolissaan Raassina tulee vastaamaan Future of Media -kokonaisuudesta, jonka tavoitteena on hakea vahvaa kasvua ulkomainonnalle integroimalla digitaalinen ulkomainonta osaksi digitaalista mainontaa, lisätä sen tunnettuutta digitaalisena kanavana sekä madaltaa kynnystä ohjelmalliseen ostamiseen.
Raassina aloittaa Clear Channelilla elokuussa. IAB:lla hän on toiminut kuuden vuoden ajan, mitä ennen Raassina on vastannut MTV:llä muun muassa mainosrahoitteisten digitaalisten medioiden liiketoiminnasta.
– Olo on erittäin innostunut. Vaikka mediakenttä ympärillämme muuttuu nyt nopeammin kuin koskaan, tietyt perusperiaatteet pysyvät muuttumattomina. Uskon ulkomainonnan roolin muuttuvan markkinoijan mediapaletissa vuosi vuodelta vahvemmaksi, Raassina kommentoi tiedotteessa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä