Ulkomainosyhtiö Outshine on voittanut Espoon kaupungin katumainostauluihin liittyvän kilpailutuksen.
Outshine nousee voiton myötä Espoon kattavimmaksi digitaalisen ulkomainonnan toimijaksi. Yhtiö vastaa myös Helsingin keskustan katumainostauluista ja mainospilareista.
Lue myös: Helsingin ulkomainonnan jumi avautuu vihdoin
Ensimmäisessä vaiheessa Espooseen rakennetaan 94 digitaalista mainoslaitetta, mikä tarkoittaa yhteensä 188 digitaalista mainospintaa. Myöhemmin on optio vielä 96 lisäpaikasta, jolloin kokonaismäärä voi nousta jopa 380 mainospintaan.
Sopimuskausi on kymmenen vuotta. Digitaalisten mainoslaitteiden rakentamisen aikataulu vahvistuu myöhemmin.
Outshine on voittanut nyt kaikki kolme julkista hankintaa, mihin yhtiö on osallistunut – Espoon ja Helsingin lisäksi myös Oulussa. Outshinesta kerrotaan, että yhtiössä odotetaankin innolla tulevia Turun, Tampereen ja Vantaan kilpailutuksia.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä