Brändit

Oda kasvattaa panoksiaan ruoan verkkokauppakilpailussa: aloittaa saman päivän kotiinkuljetukset

Alkuvuodesta Suomessa aloittanut norjalaisyritys laajentaa toiminta-aluettaan.
Kuva:
Oda
Oda kasvattaa panoksiaan ruoan verkkokauppakilpailussa: aloittaa saman päivän kotiinkuljetukset

Norjalainen teknologiayhtiö, alkuvuodesta Suomessa toimintansa aloittanut Oda kasvattaa panoksiaan ruoan verkkokauppakilpailussa. Ruokaa ainoastaan kotiinkuljetuksilla myyvä Oda kertoo aloittavansa Suomessa saman päivän toimitukset ja laajentavansa toimialuettaan.

Saman päivän toimitukset aloitetaan toukokuussa. Jatkossa toimitusalueisiin kuuluvat pääkaupunkiseudun isojen kaupunkien lisäksi myös Kirkkonummi, Klaukkala, Nurmijärvi ja Sipoo.

Oda on tullut ryminällä Suomen markkinaan ja saanut muutamassa kuukaudessa kymmeniä tuhansia asiakkaita, kertoo Oda Suomen toimitusjohtaja Tobias Niemi.

–  Asiakkaat ovat olleet palveluumme niin tyytyväisiä, että voimme hyvillä mielin jatkaa laajentumista. Olemme saaneet runsaasti pyyntöjä tulla Kirkkonummelle, Klaukkalaan, Nurmijärvelle ja Sipooseen ja vastaamme nyt tähän pyyntöön. Alueen asukkaat kaipaavat edullisia ja täsmällisiä toimituksia juuri silloin kuin heille sopii. Odalla on tarjolla alan laajin määrä toimitusaikoja maanantaista sunnuntaihin varhaisesta aamusta iltamyöhään ja toimitusten täsmällisyys on huippuluokkaa. Toimituksen saa meiltä aina seuraavalle päivälle ja toukokuusta lähtien tarjoamme myös saman päivän toimituksia, Niemi kertoo tiedotteessa.

Odan valttikortteihin lukeutuvat myös kotimaisuus ja edullinen hinta. Oda on voittanut tänä vuonna sekä Iltalehden että Helsingin Sanomien ruoan verkkokaupan hintavertailukilpailun.

Norjassa Oda on yltänyt yli 70 prosentin markkinaosuuteen, ja se tähtää myös Suomessa isojen ruoan verkkokauppatoimijoiden joukkoon Keskon sekä S-ryhmän rinnalle.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa