Nanso voitti eilen järjestetyssä Ecom Awards -palkintogaalassa pääpalkinnon eli Vuoden verkkokaupan tittelin yli 200 ehdokkaan joukosta.
Digital Commerce Finlandin nyt toista kertaa järjestämässä gaalassa jaettiin palkintoja yhteensä 18 kategoriassa. Myös Vuoden markkinoijan titteli meni Nansolle, sillä voiton otti Nanson vähittäiskaupan johtaja Jenni Homer.
Yleisö sai ehdottaa yrityksiä palkinnon saajiksi, ja asiantuntijaraati valitsi ehdotusten joukosta kategorioiden voittajat. Pääkategorian eli Vuoden verkkokaupan voittaja määräytyi kuitenkin suoralla yleisöäänestyksellä.
Muita voittajia olivat muun muassa Oura, Varuste.net ja Emmy.
Vuoden verkkokauppa: Nanso
Vuoden B2B-verkkokauppa: Epassi
Vuoden kansainvälistyjä: Varuste.net
Vuoden kasvuyritys (pienet yritykset): Hetkinen
Vuoden kasvuyritys (keskisuuret yritykset): Alpa
Vuoden kasvuyritys (suuret yritykset): Oura
Vuoden taistelija: Kaiko
Vuoden tulokas: Widetoes
Vuoden vastuullisuusteko: Emmy
Vuoden verkkokauppayrittäjä: Anne Valli, Gugguu
Vuoden päättäjä: Samuli Seppälä, Verkkokauppa.com
Vuoden varastovelho: Tuomas Sallinen, ACON
Vuoden teknologiataituri: Pekka Partanen, Finnish Design Shop
Vuoden markkinoija: Jenni Homer, Nanso
Vuoden asiakaspalvelija: Jasmin Upola, Nanso
Vuoden innovaattori: Jaani Saulamaa, Expandly
Vuoden datakuiskaaja: Tuomas Aarni, Datatrainer
Vuoden kumppani: Mikko Rekola, Woolman