Nanso voitti kilpailun pääpalkinnon. Kuva: Ecom Awards
Digitaalisuus

Nanso loisti Ecom Awards -palkintogaalassa – Vuoden markkinoija on Jenni Homer

16.5.2025 11:55
Mikko Perttunen
Vuoden b2b-verkkokauppa on Epassi.

Nanso voitti eilen järjestetyssä Ecom Awards -palkintogaalassa pääpalkinnon eli Vuoden verkkokaupan tittelin yli 200 ehdokkaan joukosta.

Digital Commerce Finlandin nyt toista kertaa järjestämässä gaalassa jaettiin palkintoja yhteensä 18 kategoriassa. Myös Vuoden markkinoijan titteli meni Nansolle, sillä voiton otti Nanson vähittäiskaupan johtaja Jenni Homer.

MAINOS

Yleisö sai ehdottaa yrityksiä palkinnon saajiksi, ja asiantuntijaraati valitsi ehdotusten joukosta kategorioiden voittajat. Pääkategorian eli Vuoden verkkokaupan voittaja määräytyi kuitenkin suoralla yleisöäänestyksellä.

Muita voittajia olivat muun muassa Oura, Varuste.net ja Emmy.

Ecom Awards -voittajat

Vuoden verkkokauppa: Nanso

Vuoden B2B-verkkokauppa: Epassi

Vuoden kansainvälistyjä: Varuste.net

Vuoden kasvuyritys (pienet yritykset): Hetkinen

Vuoden kasvuyritys (keskisuuret yritykset): Alpa

Vuoden kasvuyritys (suuret yritykset): Oura

Vuoden taistelija: Kaiko

Vuoden tulokas: Widetoes

Vuoden vastuullisuusteko: Emmy

Vuoden verkkokauppayrittäjä: Anne Valli, Gugguu

Vuoden päättäjä: Samuli Seppälä, Verkkokauppa.com

Vuoden varastovelho: Tuomas Sallinen, ACON

Vuoden teknologiataituri: Pekka Partanen, Finnish Design Shop

Vuoden markkinoija: Jenni Homer, Nanso

Vuoden asiakaspalvelija: Jasmin Upola, Nanso

Vuoden innovaattori: Jaani Saulamaa, Expandly

Vuoden datakuiskaaja: Tuomas Aarni, Datatrainer

Vuoden kumppani: Mikko Rekola, Woolman

MAINOS