Toimistot

N2 Helsinki osti puolet vaikuttajamarkkinointitoimisto Hypementin osakekannasta

N2 Helsinki vahvistaa kaupan myötä digitaalisen markkinointiviestinnän osaamistaan.
Kuva:
N2 Helsinki
N2 Helsinki osti puolet vaikuttajamarkkinointitoimisto Hypementin osakekannasta

Strateginen luova toimisto N2 Helsinki on ostanut puolet vaikuttajamarkkinointitoimisto Hypementin osakekannasta. N2 Helsinki tiedotti asiasta torstaina.

Hypementin perustajaosakkaisiin kuuluva Jani Isaksson (kuvassa vasemmalla) nimitettiin jatkamaan yrityksen toimitusjohtajana. Koko vanha henkilöstö jatkaa uudistuneen yhtiön palveluksessa.

Yrityskauppa vahvistaa entisestään N2 Helsinki -konsernin vaikuttajamarkkinointipuolta, jossa Mellakka Helsinki ja Mellakka Management ovat tehneet hyvää tulosta.

– Konserniyhtiömme Mellakka Helsinki ja Mellakka Management ovat jo merkittäviä toimijoita alalla, mutta Hypement tuo meille lisävoimia ja erilaista näkemystä. Yhtiöllä on erittäin vahva osaaminen populaarikulttuurin ja urheiluvaikuttajien keskuudessa. Suurella osalla Hypementin henkilökunnasta on itselläänkin urheilutausta, joten he ovat luontevia ja luotettuja toimijoita alalla niin vaikuttajille kuin asiakkaillekin, sanoo N2 Helsinki -konsernin toimitusjohtaja Alex Nieminen (oikealla) tiedotteessa.

Kauppa tukee N2 Helsingin strategiaa, jonka mukaan konsernissa halutaan panostaa vahvasti digitaalisen markkinointiviestinnän palveluihin.

– Olemme investoineet osaamisen ja tarjonnan kehittämiseen rajusti viimeisen kolmen vuoden aikana, ja tämä linja tulee jatkumaan myös tulevaisuudessa mahdollisesti yritysostojen muodossa. Siinä missä perinteisen mainonnan merkitys markkinoinnin osana pienenee, asiakkaiden tarpeet digitaalisen markkinoinnin alueella kasvavat entistäkin nopeammin. Asiakkaat selvästi kaipaavat kaltaistamme laaja-alaista toimijaa, joka pystyy tarjoamaan markkinoinnin eri osaamisalueita yhdistäviä ratkaisuja, Nieminen jatkaa.

Hypementille kauppa tuo runsaasti lisää voimavaroja. Alun perin Hypement halusi Alex Niemisen neuvonantajakseen, mutta keskustelut etenivät nopeasti kohti yrityskauppaa.

– Kauppojen myötä saamme N2 Helsingiltä tarvitsemaamme vahvaa kokemusta yhtiön edelleenkehittämiseen ja kasvattamiseen ja pystymme olemaan entistä vahvempi ja monipuolisempi kumppani asiakkaillemme. Meillä on N2 Helsinki -konsernin yhtiöiden kanssa jo nyt yhteisiä asiakkuuksia, ja uskomme, että näitä tulee jatkossa lisää, Isaksson iloitsee.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa