Media

MTV nimitti uuden johtoryhmän vauhdittamaan uudistuvan mediabrändin tavoitteita, joihin lukeutuu muun muassa Total TV:n mainosratkaisujen kehittäminen

Uusi johtoryhmä koostuu tv- ja media-alan kokeneista asiantuntijoista.
Kuva:
MTV Oy
MTV nimitti uuden johtoryhmän vauhdittamaan uudistuvan mediabrändin tavoitteita, joihin lukeutuu muun muassa Total TV:n mainosratkaisujen kehittäminen

Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV on saanut uuden johtoryhmän, jonka tehtävänä on vauhdittaa yhtiön uutta strategiaa. MTV kertoi helmikuussa, että uuden strategian myötä yhtiö keskittyy yhä vahvemmin Total TV:n mainosratkaisujen, tv-kanavien, sisältöjen sekä maksuttoman mtv-palvelun kehittämiseen. C More -suoratoistopalvelun liiketoiminta puolestaan siirtyi Telialle, joka omistaa MTV:n.

MTV:n uusi johtoryhmä muodostuu kokeneista tv- ja media-alan osaajista. Ryhmää johtaa toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

– Uuden strategian myötä johtoryhmällä on tärkeä tehtävä: jatkaa hyvää työtä, jota kuluneena vuotena yritysjohdon kanssa veimme eteenpäin näyttäen suuntaa koko Pöllöjengille ja MTV:n kehitykselle. Haluamme olla myös tulevaisuudessa Suomen johtava kaupallinen kotimainen tv-yhtiö. Se haastaa meitä jatkuvasti kehittymään ja kehittämään. Haluamme viedä koko tv- ja media-alaa Suomessa rohkeasti eteenpäin, Leppänen sanoo MTV:n tiedotteessa.

Leppäsen ohella johtoryhmään kuuluu muun muassa MTV:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Susa Valvio. Muut jäsenet ovat Emmi Vainionpää, Markus Illukka, Risto Koivula, Marko Karvo, Iina Eloranta, Sanna Reunanen, Pauli Jäämies, Malin Häger, Pauliina Kiviniemi ja Leia Ahström.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa