Toimistot

Monet ennakkosuosikit pitivät pintansa Vuoden Huiput -kisassa

Muun muassa Antti Tapani ja Love Conquers All nappasivat Kultahuippu-palkinnot.
Kuva:
Kuvakaappaus YouTubesta
Monet ennakkosuosikit pitivät pintansa Vuoden Huiput -kisassa

Markkinointiviestinnän ja muotoilun ammattilaisia palkitseva Vuoden Huiput -kisa ei tarjonnut tänä vuonna suuria yllätyksiä. 15 Kultahuippu-palkinnon voittajan joukossa oli monia ennakkosuosikkeja, jotka ovat niittäneet menestystä myös muissa kilpailuissa tänä vuonna.

Kilpailun Grand Prix’n eli pääpalkinnon voitti TBWA/Helsingin Tietoevrylle sekä Lasten ja nuorten säätiölle suunnittelema The Polite Type -kampanja.

Grand Prix -voittaja valittiin Kultahuippu-voittajien joukosta. The Polite Type nappasi Kultahuipun Palvelut-sarjassa.


Lue lisää:

TBWA/Helsingin suunnittelema projekti nappasi Vuoden Huiput -kisan Grand Prix’n

Hasan & Partners, TBWA/Helsinki ja 20/20 Helsinki saivat työnsä The One Show’n finaaliin

Kampanja-sarjan voitti vähemmän yllättäen Bondin S-ryhmälle suunnittelema Antti Tapani, joka putsasi palkintopöydän aiemmin Effie-gaalassa. TBWA:n Helsingin Sanomille suunnittelema Ilmastofontti puolestaan voitti Muotoilu-sarjan. Ulkomainonta-sarjan ykkössija meni TBWA:n Burger Kingille suunnittelemalle Love Conquers All -työlle.

Toimistoista Kultahuippu-pystit saivat myös Bob the Robot, Motley Agency ja Koski Syväri.

Katso kaikki palkitut Vuoden Huiput -kisan verkkosivuilta.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa