Toimistot

Milttonin asiakkuusjohtaja PunaMusta Medialle kasvujohtajaksi

5.9.2023 12:40
Mikko Perttunen
”Markkinaosuuksia on jaossa monella alalla uudestaan.”

Milttonilla asiakkuusjohtajana sekä kasvu- ja liiketoiminnan kehitysjohtajana toiminut Joni Räikkönen on aloittanut PunaMusta Median kasvujohtajana. Tehtävä on uusi, ja sen tavoitteena on vahvistaa ja tukea konsernin strategiaa toimia kokonaisvaltaisen markkinoinnin kumppanina.

– Jonin tehtävänä on löytää kullekin asiakkaallemme optimaaliset ratkaisut juuri heidän kasvunsa ja markkinointinsa tueksi. Haluamme olla kumppani, joka tarjoaa asiakkaille perinteisen markkinoinnin keinojen lisäksi hypoteesi- ja dataan pohjautuvia ratkaisuja, jotka vievät liiketoimintaa aidosti eteenpäin. Emme tuota kaikille samanlaista palvelukokonaisuutta, kertoo PunaMusta Median toimitusjohtaja Arttu Sallinen tiedotteessa.

Räikkönen on toiminut läheisesti niin kotimaisten kuin kansainvälistenkin johtavien yritysten kanssa ja auttanut heitä monipuolisesti brändiin, myyntiin, viestintään, asiakaskokemukseen, vastuullisuuteen kuin rekrytointiinkin liittyvissä strategisissa kysymyksissä.

– Kun ajattelee esimerkiksi, kuinka paljon ihmisten ostokäyttäytyminen on muuttunut viime vuosien seurauksena ja kuinka moni on päätynyt kokeilemaan uusia brändejä ja ostamisen tapoja tuttujen vaihtoehtojen sijaan, voi todeta, että markkinaosuuksia on jaossa monella alalla uudestaan. Samaan aikaan odotukset ja vaatimukset esimerkiksi vastuullisuutta ja läpinäkyvyyttä kohtaan kasvavat koko ajan. Yritysten omassa asiakasdatassa, myyntikanavissa ja medioissa on vielä paljon hyödyntämätöntä potentiaalia, josta voimme auttaa saamaan hyödyn irti, Räikkönen pohtii tiedotteessa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)