Helsingin Messukeskus vahvistaa Messut-liiketoimintaansa muodostamalla uuden liiketoimintaryhmän ja nimittämällä sen johtoon liiketoimintapäälliköksi Kirsi Koivulan.
Koivula siirtyy Messukeskukseen Alma Medialta, jossa hän on työskennellyt markkinoinnin, myynnin ja tapahtumatuotannon tehtävissä B2B-markkinoinnin ja -tapahtumien parissa.
Koivulalla on kokemusta myös messualalta, sillä hän on aiemmin toiminut Helsingin Messut Oy:n tuotekehityksessä ja tapahtumatuotannossa Wanhassa Satamassa.
Messukeskuksessa Koivulan liiketoimintavastuuseen kuuluvat muun muassa Finnbuild-, Finnsec-, Kiinteistö-, Turvallisuus- ja Sähkö – Electricity -messut sekä uusien tapahtumien tuottaminen osana Messukeskuksen tuotekehitystä.