A-lehdet kertoo aloittavansa yhteistyön kansainvälisen digitaalisen Time Out -brändin kanssa.
Time Out on tunnettu kuratoiduista artikkeleista, jotka esittelevät parhaimmat aktiviteetit, nähtävyydet, ravintolat ja baarit sekä matkavinkit paikallisten asiantuntijoiden koostamina ja jaettuina useissa digitaalisissa kanavissa.
Sisältö palvelee niin paikallisia asukkaita kuin turisteja.
Tavoittaa kuukausittain maailmanlaajuisesti 184 miljoonaa ihmistä.
Time Out lanseerattiin Lontoossa vuonna 1968. Nykyään se on globaali brändi, jolla on paikallisten toimittajien verkosto ympäri maailmaa yli 350 kaupungissa yli 50 maassa. Se tavoittaa kuukausittain maailmanlaajuisesti 184 miljoonaa ihmistä.
Brändi laajentuu nyt ensimmäistä kertaa Pohjoismaihin. Kyseessä on franchising-kumppanuus.
A-lehtiin perustetaan uusi tiimi, joka vastaa Time Out Nordicsin suomenkielisestä ja englanninkielisestä sisällöntuotannosta ja myynnistä Suomessa sekä myöhemmin myös muissa Pohjoismaissa.
– A-lehdet tähtää kasvuun, joka pohjaa uudistumiseen ja kansainvälistymiseen. Franchise-kumppanuus Time Outin kanssa mahdollistaa meille uusien, kansainvälisten työtehtävien tarjoamisen Pohjoismaissa, A-lehdet-konsernin toimitusjohtaja Heli Arantola kertoo tiedotteessa.
Lue myös: A-lehdet tuo suomalaisen elämäntyylin kansainvälisen yleisön ulottuville tekoälyn avulla