Ilmiöt

Markkinointiuutisten alkuvuoden 2024 luetuimmat jutut

27.6.2024 21:46
Toimitus
Alkuvuodesta lukijoita kiinnosti erityisesti vuoden pahimmasta viherpesusta jaettu Vuoden huiputus –huomionosoitus. Aiheeseen liittyen luetuimpien listalle nousi kaksi artikkelia.

Markkinointiuutiset jää julkaisutauolle 28.6.–4.8. väliseksi ajaksi.

Keräsimme yhteen kevätkauden luetuimmat jutut. Katso alta, mitkä artikkelit kiinnostivat lukijoitamme eniten.

Markkinointiuutisten luetuimmat artikkelit alkuvuonna 2024

Pahimmasta viherpesusta ehdolla olevien töiden takana Suomen kärkitoimistoja

McDonald’s rakensi kampanjassaan salaliittoteorian – ilmiantajille ilmaisia hampurilaisia

🔍 “Kunpa jäisin auton alle” – toimittaja testasi psykologista valmennusta, josta markkinoijatkin ovat saaneet apua

🔍 ”Jos olisin töissä Iittalan markkinoinnissa, olisi peffa melkoisessa hiessä” – näin markkinointialalla reagoitiin Iittalan kohahduttavaan brändiuudistukseen

Uusi luova teknologiatoimisto Helsinkiin, Tukholmaan ja Amsterdamiin – perustajana muun muassa Reaktorista ja TBWA\Helsingistä tuttu Niclas Kristiansson

Osui ja upposi – Huuhkajien härski markkinointitempaus nousi otsikoihin BBC:llä

Näin Flow Festival vastaa sponsorointikohuun: ”Yhteistyö Finnair Visan kanssa painottuu ensisijaisesti maksukorttipalveluihin”

🔍 Harvemmin mainoksissa nähty näyttelijä Peter Franzén lähtee suomalaisen juomabrändin maailmanvalloituksen kasvoiksi

🔍 Törkein viherpesukampanja palkittiin taas, mutta mikä on toimistojen vastuu viherpesun kitkemisessä? Toimistopomot vastaavat

🔍 16-vuotias Luka Poutiainen mahtuu vielä toistaiseksi huoneeseensa tuhansien mainostuotteiden keskelle

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)