Kuva: Life / Henrietta Nyvangin
Viestintä

Life-hyvinvointiketju lanseeraa uuden viestintäkonseptin

5.2.2025 12:55
Mikko Perttunen
Konsepti rakentuu ruotsalaistaiteilijan kuvitusten varaan.

Pohjoismaiden suurin terveys- ja hyvinvointiketju Life esittelee uuden viestintäkonseptinsa, joka rakentuu ruotsalaisen taiteilijan Henrietta Nyvangin luomien kuvitusten ympärille.

Uusi konsepti perustuu viime vuonna lanseerattuun Live your best -viestintään, joka kehitettiin yhdessä mainostoimisto M&C Saatchin kanssa.

Lifen uusi visuaalinen ilme on osa laajempaa strategista kehitystä, jonka tavoitteena on tarjota entistä yhtenäisempi ja tunnistettavampi asiakaskokemus kaikissa kanavissa. Kuvitukset tulevat näkyväksi Lifen myymälöissä, digitaalisissa kanavissa ja kampanjamateriaaleissa.

MAINOS

Myymäläviestinnän lisäksi uusi kampanja nähdään laajasti Life-ketjun viestinnässä televisiossa, kauppakeskusten digitaalisilla näytöillä ja muissa ketjun viestintäkanavissa Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa.

Lifen tiedotteessa kerrotaan, että konseptilla halutaan viestiä hyvinvoinnista helposti lähestyttävällä ja visuaalisesti miellyttävällä tavalla.

– Hyvinvointiala on jatkuvassa muutoksessa, ja haluamme olla mukana kehityksessä tuoden asiakkaillemme uusia ja inspiroivia tapoja tukea terveyttään. Tämä viestintäkonsepti kuvastaa arvomaailmaamme ja sitä, kuinka haluamme tukea jokaista yksilöllisellä hyvinvointimatkallaan, Life Finland Oy:n maajohtaja Mira Koivisto kertoo tiedotteessa.