Kauppaketju Lidl toteutti syyskuussa kampanjan, jossa Lidl Plus -etuohjelmaan rekisteröitynyt asiakas sai jokaisesta ostoskerrastaan digitaalisen kupongin, jolla sai ilmaisen paistopistetuotteen.
Joka päivä pystyi ansaitsemaan yhden kupongin, joten parhaimmillaan syyskuussa oli siis mahdollista saada 30 ilmaista paistopistetuotetta.
Paistopiste on ketjun kaupoissa hyvin suosittu.
Tuotteita haettiinkin kuponkien voimin Lidlistä kuun aikana yli miljoona kappaletta.
Lidlin markkinoinnin ja kampanjoinnin johtaja Meri Aalto kertoo, että paistopiste on ketjun kaupoissa hyvin suosittu, ja että moni valitsee Lidlin nimenomaan sen vuoksi.
– Arvasimme siis, että suomalaiset kyllä innostuvat paistopistetempauksestamme, mutta sen suosio pääsi silti yllättämään, Aalto kertoo tiedotteessa.
Yhdessä kupongissa oli vaihtoehtona aina neljä eri tuotetta, joista sai valita mieluisensa. Eniten Lidleistä haettiin omenataskuja. Viiden suosituimman tuotteen joukkoon kuului lisäksi berliininmunkki eli piispanmunkki, korvapuusti, voicroissant ja juustokierre.
Lidl uusi hiljattain myös paistopisteensä ilmettä ja esillepanoa. Tuotteet on jaettu kolmeen eri kategoriaan: Snägäri tarjoilee street food -tyylisiä pikkusuolaisia kuten pizzaa ja hodareita, pyöreät ja makeat -hyllystä taas löytyvät donitsit ja munkit. Vierailevat tähdet -osiossa on kausittain vaihtuvia erä- ja sesonkituotteita.
Lue myös: Lidlin uudistettu etuohjelma ajoi sovelluksen latausmäärät kasvuun