Kuva: Lidl
Mainonta

Lidl käynnisti mittavan kansainvälisen brändikampanjan 31 maassa

23.9.2025 7:55
Mikko Perttunen
Kampanjan keskiössä ovat hintojen lisäksi myös ketjun arvot.

Lidl on käynnistänyt ensimmäisen kansainvälisen brändikampanjansa 31 maassa.

Kampanja ratsastaa sloganilla ”Lidl. Se kannattaa”. Kauppaketju kertoo, että uusi slogan ja kampanja alleviivaavat Lidlin lupausta, jonka mukaan jokaisella on oikeus laadukkaaseen, vastuulliseen ja halpaan ruokaan.

– Haluamme tehdä näkyväksi sitä lisäarvoa, mitä tuotamme asiakkaille, työntekijöille ja muille sidosryhmillemme. Laadukkaat omat merkit, tuoreus, hintojen ja toimintatapojen haastaminen sekä vastuulliset teot ovat liiketoimintamme ytimessä, Suomessa Lidlin markkinoinnista ja asiakkuuksista vastaava johtaja Meri Aalto kertoo tiedotteessa.

MAINOS
MAINOS

Kampanjassa tuodaan tiedotteen mukaan esille myös sitä, miten arvot ja vastuullisuus ohjaavat Lidlin toimintaa.

– Haluamme tukea ja arvostaa sitä, mikä on ihmisille oikeasti merkityksellistä. Oleellisena osana tähän liittyy myös hyvä yrityskansalaisuus ja se miten omalla toiminnallamme voimme edistää myös yhteiskunnallista kehitystä. Tästä aiomme jatkossa kertoa entistä enemmän, Aalto jatkaa.

Lokakuun loppuun kestävä brändikampanja on kattavasti näkyvillä eri kanavissa televisiossa, sosiaalisessa mediassa, ulkomainonnassa ja yhteistyössä vaikuttajien kanssa.

MAINOS