Ilmiöt

Kysely: Kaksi kolmesta suomalaisesta pitää hintaa vastuullisuutta tärkeämpänä ostokriteerinä

Vain 24 prosenttia vastaajista valitsi ostoksensa vastuullisuuden perusteella.
Kuva:
Liuba Bilyk / Unsplash
Kysely: Kaksi kolmesta suomalaisesta pitää hintaa vastuullisuutta tärkeämpänä ostokriteerinä

Hävikkiverkkokauppa Matsmartin Kantarilla teettämän tutkimuksen mukaan 66 prosenttia suomalaisesta pitää hintaa vastuullisuutta tärkeämpänä ostokriteerinä. Tämä korostuu erityisesti miehissä, joista 70 prosenttia pitää hintaa tärkeämpänä.

24 prosenttia piti vastuullisuutta tärkeämpänä ja 10 prosenttia ei osannut sanoa omaa kantaansa.

Kyselyyn vastasi 1096 suomalaista viime joulukuussa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa