Klarna
Brändit

Klarna lanseerasi kauppiailleen kilpailun, jossa voi voittaa 1,8 miljoonan euron arvosta markkinointi- ja kasvupalveluita

6.5.2022 12:50
Toni Rajamäki
Klarna on alkanut panostaa vahvasti markkinointipalveluihinsa.

Muun muassa maksupalvelutarjoajana tunnettu Klarna on lanseerannut mielenkiintoisen kilpailun pohjoismaisille kauppiailleen, joilla on mahdollisuus saada Klarnalta arvokkaita palkintoja. Ruotsalaisjätti kertoo julkaisseensa Klarna Growth Awards -nimisen kilpailun, jossa palkintona on markkinointi- ja kasvupalveluita 1,8 miljoonan euron edestä.

Klarna etsii kauppiaita neljässä eri kategoriassa: Sustainability, Rising Star, Innovation ja Small Business. Voittajille yhtiö haluaa tarjota räätälöidyt palkinnot, joilla kauppiaat voivat kasvattaa toimintaansa. Räätälöidyt palkintopaketit sisältävät muun muassa vuositilauksen APPRL-vaikuttajamarkkinointialustaan, Klarnan hintavertailupalveluun (CSS) sekä virtuaalishoppailupalveluun ja mainostilaa Klarnan sovelluksessa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Klarna kertoo tarjoavansa useita erilaisia palveluita, joilla ohjataan asiakasliikennettä verkossa ilman suuria investointeja.

–  Viime vuosina olemme tehneet paljon työtä ymmärtääksemme entistä paremmin, missä ja miten voimme parhaiten auttaa kauppiaita saavuttamaan kasvutavoitteensa. Yhtenä keskeisenä osa-alueena tarjoamme vastuulliset maksutavat kauppiaidemme asiakkaille eli kuluttajille. Lisäksi haluamme olla vauhdittamassa kauppiaiden kestävää kasvua tarjoamalla heille erilaisia kasvu- ja markkinointipalveluita. Toivonkin, että Klarna Growth Awards ennen kaikkea inspiroi ja antaa yhä useammalle kauppiaalle paremmat työkalut kasvuun. Odotan innolla, että pääsen muun raadin kanssa tutustumaan hakemusten kautta useisiin, innovatiivisiin kauppiaisiin, sanoo Klarnan Suomen maajohtaja Jacob Segercrantz (kuvassa), joka valitsee voittajat yhdessä Klarnan muotijohtaja Emilia de Poretin ja sosiaalisen kaupankäynnin johtaja Adam Levenen kanssa.

Klarna on viime vuosina alkanut panostaa julkaisijatoimintaansa entistä vahvemmin. 

– Tällä hetkellä verkkokauppiaat joutuvat kohdentamaan uskomattomia summia mainostamiseen. Me Klarnalla haluamme haastaa nykymallin – ja tiedämme onnistuvamme siinä. Haluamme olla kauppialle kumppani, joka auttaa joka mutkassa. Tavoitteenamme on olla kumppani, joka tarjoaa yhden katon alta niin vastuulliset ja kuluttajaystävälliset maksut kuin kasvupalvelut, jotka mahdollistavat kauppaillemme laajentumisen ja konversaatioiden lisääntymisen, Segercrantz kertoo.

Lähde: Klarnan tiedote

Lue myös: Klarna on alkanut panostaa aiempaa vahvemmin julkaisijatoimintaansa – ruotsalaisjätti haluaa haastaa Googlen ja Facebookin kaltaiset jätit