Kuva: Wille Markkanen / Kuopion Joulutori
Myynti

Kaupan palveluiden ja tilojen Suomen vuoden parhaat valittiin – Vuoden markkinointikampanja on Kuopion Joulutori

29.4.2025 7:48
Mikko Perttunen
Vuoden uudesta brändikonseptista vastasi Hello America Turku.

NCSC Awards on Nordic Commercial Services & Spaces -organisaation järjestämä vuosittainen kilpailu, jossa juhlitaan kaupan alan menestyneimpiä, innovatiivisimpia ja luovimpia kaupallisia saavutuksia.

Kilpailu käydään kansallisilla kilpailuilla jokaisessa Pohjoismaassa. Tämän jälkeen voittajat jatkavat kilpailua toisiaan vastaan Pohjoismaiden finaalissa Tukholmassa syyskuussa.

MAINOS

Suomen kategorioiden voittajat:

Marketing Campaign of the Year: Kuopion Joulutori

Commercial Player of the Year, New Brand Concept: Hello America Turku

Commercial Player of the Year, Retail Concept: Nanso

Commercial Player of the Year, Service Concept: Synsam

Commercial Player of the Year, Food & Beverage: Ravintola Factory

Commercial Space of the Year (alle 25 000m2): Helsinki Airport

Commercial Space of the year (yli 25 000m2): Jumbo, Vantaa

MAINOS