Kaski Creative Agencyn uutena toimitusjohtajana on aloittanut tämän viikon alussa Sari Heinilä. Kaski kuuluu Salomaa Groupiin.
Heinilällä on yli 20 vuoden kokemus johtotehtävistä eri markkinointiviestintätoimistoissa. Hän on työskennellyt aiemmin muun muassa TBWA\Helsingillä, Hasan & partnersilla sekä viimeisimmäksi Vapa Medialla.
Yhtiön tiedotteen mukaan toimitusjohtajan valinnassa painoi Heinilän laaja ymmärrys sekä b2c- että b2b-markkinoinnoista muun muassa brändin rakentamisen, mainonnan, asiakkuusmarkkinoinnin, sosiaalisen median ja sisältöjen saralla.
– Jokaiselta markkinointieurolta odotetaan nyt yhä parempaa, mitattavasti todennettavaa tuottoa. Se vaatii aidosti kohderyhmää puhuttelevia konsepteja, jotka kestävät aikaa ja vaikuttavat niin mielikuvien kuin toiminnan tasolla, Heinilä kommentoi tiedotteessa.
Kaskella on Helsingin, Tampereen ja Turun toimistoissa yhteensä 15 markkinointiviestinnän ammattilaista. Kasken liikevaihto on pyörinyt viime vuodet kahden miljoonan euron paikkeilla.