Kuva: Jefunne Gimpel
Brändit

Jumbon markkinointi puhuttelee laajaa kohderyhmää – kauppakeskus palkittiin Pohjoismaiden parhaana kaupallisena tilana

9.9.2025 13:00
Mikko Perttunen
Kiitosta irtosi muun muassa 25 miljoonan euron kehityshankkeesta.

Kauppakeskus Jumbo voitti NCSC:n Commercial Space of the Year -palkinnon suurten, yli 25 000 neliömetrin kaupallisten tilojen sarjassa.

NCSC on Pohjoismaiden kaupallisten tilojen ja yhteisöjen toimialaa edustava järjestö. Erityistä kiitosta Jumbolle annettiin Entistä Jumbompaa -kehityshankkeesta, joka valmistui vuoden 2024 lopulla ja yhdisti Jumbon ja Flamingon saumattomaksi kokonaisuudeksi yhden brändin alle.

MAINOS
MAINOS

Uudistuksessa kauppakeskuksen sisätiloissa lattiat, valaistus ja opasteet uudistettiin, ja lisäksi luotiin viihtyisämpiä oleskelualueita ja viherelementtejä. Myös liikkeiden julkisivuja parannettiin, jotta niiden näkyvyys olisi parempi.

Uudistuksen kokonaisarvo on 25 miljoonaa euroa, joten kyseessä on merkittävä panostus.

– Saimme tuomaristolta kiitosta siitä, että muutos keskuksessa näyttää investointiaan suuremmalta. Tästä on kiittäminen osaltaan upeita kumppaneitamme, joiden visioon ja toteuttamiseen olemme voineet luottaa, kauppakeskusjohtaja Olli Lehtoaro kertoo tiedotteessa.

Voiton perusteluissa painotettiin myös Jumbon sitoutumista kunnianhimoisiin vastuullisuustavoitteisiin. Tuomaristo oli vakuuttunut myös Jumbon laajaa kohderyhmää puhuttelevasta markkinoinnista, joka rakentaa paikallista identiteettiä.

Tulevaisuudessa Vantaan Ratikka tulee parantamaan alueen saavutettavuutta. Vantaan kaupunki harkitsee myös kirjaston sijoittamista Jumboon.

Lue myös: Raisiolainen Mylly maineikkain kauppakeskus jo viidennen kerran peräjälkeen

MAINOS