Ivalo Creative Agencyn OP-ryhmälle suunnittelema Enemmä- eli It’s never too early to start saving -kampanja voitti kultaa Indie Awards -luovuuskilpailun Financial Services Campaign of the Year 2025 -kategoriassa.
Suomessa kampanjaa tähdittää rapartisti Jambo. Sen keskiössä on yhteistyössä tehty kappale, jossa artisti pohti rahankäyttöön ja kuluttamiseen liittyviä teemoja.
Nuorille suunnattu kampanja on osa OP-ryhmän lapsille ja nuorille suunnattua taloustaito-opetusta.
Suomalaistyötä kehuttiin erityisesti siitä, kuinka se onnistui selkeyttämään monimutkaiset talouden ja säästämisen teemat ymmärrettävällä ja vaikuttavalla, erityisesti nuorta kohderyhmää uskottavasti puhuttelevalla tavalla.
Tuomaristo painotti voittajavalinnassaan innovatiivista ja eri kanavia tehokkaasti hyödyntävää viestintästrategiaa sekä ansaitun ja ostetun median tehokasta yhdistämistä. Lisäksi työ saavutti sille asetetut tavoitteet, jotka toteutettiin rohkealla ja alalle varsin poikkeuksellisella idealla sekä vaikuttavalla visuaalisella ilmeellä.
Itsenäisiä toimistoja edustavan maailmanlaajuisen Thenetworkone-ketjun järjestämän The Indie Awards -kilpailun voittajat julkistettiin keskiviikkona Lontoossa pidetyssä palkintogaalassa.
Kilpailussa palkittiin yhteensä 28 eri kategoriaa.