Iiro Aarnikoivu on aloittanut tammikuussa B2B-markkinointitoimisto Brandkindin asiakkuusjohtajana. Hän vahvistaa Brandkindin globaalin brändimarkkinoinnin osaamista ja projektihallintaa.
Aarnikoivu siirtyi Brandkindille markkinointitoimisto VML MAP:lta, jossa hän vastasi Fordin monikanavaisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta Suomessa. Hänellä on kokemusta myös myynnillisistä tehtävistä.
– Brandkindilla on todella kiinnostavia asiakkuuksia, ja pääsen varmasti tuomaan omaa osaamista ja ratkaisuja pöytään. Monikanavaisuuden hallinnan avulla pystyn näkemään eri osa-alueiden synergiat, Aarnikoivu kommentoi tiedotteessa.
Lue myös: Brandkind laajentaa toimintaansa Pohjois-Amerikkaan
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä