Vuoden työnantajabrändi 2025 -finalistit on valittu. Voittaja palkitaan Rekrygaalassa yhdessä muiden rekrytointialan tärkeimpien tekojen ja parhaiden onnistumisten kanssa.
Vuoden työnantajabrändin tittelistä kisaavat Caverion, Hesburger ja K-ryhmä. Vuoden työnantajabrändinä palkitaan organisaatio, joka on systemaattisesti rakentanut suhdetta omaan kohderyhmäänsä ja tehnyt johdonmukaista, strategista brändityötä.
Caverionin ehdokkuutta tuomaristo perusteli muun muassa innovatiivisella ja aidolla Caverit-konseptilla, joka näkyy etenkin nuorten kanavissa kuten Tiktokissa sekä rohkealla, houkuttelevalla ja koko organisaatiota sitouttavalla brändillä.
Hesburger sai puolestaan kiitosta olemalla rohkea ja pitkäjänteinen uudistaja alalla, jolla on selviä mielikuva- ja vetovoimahaasteita. Tuomaristo myös näki vastuullisuusviestinnän ja aitouden leikkaavan läpi koko yhtiötä. Brändi nojaa tuomariston mielestä arjen työntekijäkokemukseen, mikä näkyy nuorten houkuttelussa ja sitouttamisessa.
K-ryhmän työnantajabrändi puolestaan kytkeytyy tuomariston mukaan hienosti kasvustrategiaan ja kuluttajabrändiin. Työnantajalähtöinen Let’s K! -konsepti nähtiin myös rohkeaksi ja kokonaisvaltaiseksi muutokseksi.
Vuoden rekrytointikampanja -finalistit ovat puolestaan Bolt.Worksin Hyvän mielen kesäduuni 2025 -kampanja, Caverionin ja Trootin Rekryviraalit-kampanja sekä Viinitien Haluatko samppanjanmaistajaksi? -kampanja.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä