Brändit
Helsinki markkinoi itseään kansainvälisille osaajille tarjoamalla tukea heidän puolisoilleen
28.2.2023 11:57
Mikko Perttunen
Ohjelmaan on rekisteröitynyt jo 950 osallistujaa.
.jpg)
Helsinki yrittää houkutella kansainvälisiä osaajia ulkomailta tarjoamalla englanninkielisiä palveluita heidän perheilleen. Tilannekatsaus osoittaa, että niin sanottu puoliso-ohjelma on lähtenyt käyntiin hyvin.
Puoliso-ohjelmassa tuetaan osaajien puolisoiden asettautumista ja työllistymistä sekä tarjotaan mahdollisuuksia kehittää ja laajentaa sosiaalisia ja ammatillisia verkostoja.
Vuoden 2022 loppuun mennessä ohjelmaan oli rekisteröitynyt 950 osallistujaa ja 32 aktiivista yrityskumppania.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä