Brändit

Helsinki markkinoi itseään kansainvälisille osaajille tarjoamalla tukea heidän puolisoilleen

Ohjelmaan on rekisteröitynyt jo 950 osallistujaa.
Kuva:
Jaakko Kemppainen
Helsinki markkinoi itseään kansainvälisille osaajille tarjoamalla tukea heidän puolisoilleen

Helsinki yrittää houkutella kansainvälisiä osaajia ulkomailta tarjoamalla englanninkielisiä palveluita heidän perheilleen. Tilannekatsaus osoittaa, että niin sanottu puoliso-ohjelma on lähtenyt käyntiin hyvin.

Puoliso-ohjelmassa tuetaan osaajien puolisoiden asettautumista ja työllistymistä sekä tarjotaan mahdollisuuksia kehittää ja laajentaa sosiaalisia ja ammatillisia verkostoja.

Vuoden 2022 loppuun mennessä ohjelmaan oli rekisteröitynyt 950 osallistujaa ja 32 aktiivista yrityskumppania.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa