Hasan & partnersin toimitusjohtaja Riku Vassinen uskoo, että toimiston menestyksen takana on laaja-alainen osaaminen ja omien vahvuuksien käyttäminen.
– Olemme tehneet pitkäjänteistä työtä ja laaja osaaminen näkyy monipuolisesti tekemässämme työssä, käytämme vahvasti dataa ja suhtaudumme innolla uusiin teknologioihin, kuten tekoälyyn. Menestyksen takana on kuitenkin aina hyvä idea, joka on relevantti asiakkaalle. Töissämme on aika usein myös pilkettä silmäkulmassa, Vassinen sanoo.
Reilu vuosi sitten Hasanin toimitusjohtajaksi siirtyneen Vassisen mielestä toimistojen taso mitataan aina viimeisimmissä töissä.
Grand Onen tuomaristo perusteli Hasanin palkitsemista seuraavasti:
“Työt edustavat innovatiivista ajattelua, luovuutta, datan käyttöä ja kaiken lisäksi luovat arvoa eri sidosryhmille, unohtamatta viihdyttävää sisältöä ja oivaltavia ratkaisuja. Työt on tehty kunkin asiakkaan brändin ehdoilla, laatu on tasaisen erinomaista ja myös töiden tulokset ovat vaikuttavia.”
Vuoden yritys -tittelin lisäksi yksittäiset Hasanin työt saivat Grand Onessa kiitosta. Kategoriavoitot lohkesivat parhaasta datan käytöstä, parhaasta digitaalisesta sisältömarkkinoinnista ja parhaasta verkkomainoksesta. Kunniamaininnat tulivat lisäksi parhaimman somepresenssin ja tuloksellisimman kampanjan kategorioissa.