Genero
Digitaalisuus

Genero ostaa verkkokauppaan erikoistuneen markkinointitoimiston

3.2.2022 8:40
Toni Rajamäki
Rho+One auttaa yrityksiä kasvamaan digitaalisen mainonnan avulla.

Vahvasti kasvava kasvumarkkinointitoimisto Genero kertoo ostavansa verkkokauppaan erikoistuneen markkinointitoimisto Rho+Onen. Osapuolet ovat jo päässeet kaupasta sopuun.

Yrityskauppa on tärkeä osa Generon strategiaa, jonka mukaan yritys haluaa olla nopeaa kasvua tavoittelevien yritysten vakiokumppani. Rho+Onen myötä Genero saa vahvaa osaamista verkkokauppabrändien auttamiseen. Digitaalisen mainonnan avulla asiakkailleen kasvua tuoneen Rho+Onen asiakkaisiin kuuluu Suomessa muun muassa ravintolaketju Friends & Brgrs, ja toimistolla on asiakkaita aina Yhdysvaltoja myöten.

– Heidän kokemuksensa ja asiantuntemuksensa auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme entistäkin paremmin. Lisäksi jaamme samat arvot ja saman lähestymistavan markkinointiin, sanoo Generon kasvujohtaja ja perustaja Sebastian Östman (kuvassa vasemmalla) tiedotteessa.

Yli 120 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa työllistävä Genero teki viime vuonna upean 14,7 miljoonan euron liikevaihdon, joka kasvoi edellisvuodesta jopa 90 prosenttia.

Rho+One on perustettu vuonna 2018 Josua Fagerholmin (keskellä) toimesta. Fagerholm toimii myös yrityksen toimitusjohtajana.

– Genero haluaa auttaa kunnianhimoisia brändejä kasvamaan kansainvälisesti, ja olemme innoissamme voidessamme auttaa Generoa saavuttamaan tämän tavoitteen, Fagerholm sanoo.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)