Eurovision Song Contest 2025 -ohjelma tavoitti Finnpanelin mukaan Yle TV1:n lauantai-illassa noin 2,6 miljoonaa suomalaista. Lähetystä seurasi illan mittaan keskimäärin 1,7 miljoonaa katsojaa.
Lisäksi finaalia startattiin verkossa yli 500 000 kertaa.
– Suomesta on ehdottomasti tullut yksi Euroviisujen kiinnostavimmista maista – ja samalla kilpailu kiinnostaa laajasti suomalaisia. Olemme tietyllä tapaa löytäneet oman äänemme Euroviisuissa, mikä on lähtöisin rohkeista linjauksista Uuden Musiikin Kilpailussa, Ylen Euroviisujen päätuottaja Anssi Autio kertoo tiedotteessa.
Suomen edustaja Erika Vikman sijoittui finaalissa yhdenneksitoista. Ruotsia edustanut suomalainen KAJ-yhtye oli neljäs.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä