Pikaruokaketju Subway tuo ravintoloihinsa uuden tuotekonseptin, Subway Signature Series -tuotteet.
Perinteisesti Subway-ravintoloissa asiakas valitsee haluamansa raaka-aineet, mutta Signature Series -sarjan tuotteissa raaka-aineiden makuyhdistelmät on mietitty valmiiksi kokonaisuuksiksi – asiakkaan valittavaksi jää vain leivän koko. Tuotesarja on luotu asiakkaiden toivomuksesta.
Asiakas voi edelleen luoda myös oman leipäkokonaisuutensa, mutta uusi tuotesarja nopeuttaa ja helpottaa tilaamista.
Konsepti valmiiksi suunnitelluista makuyhdistelmistä on toki aiemmin tuttu myös muista ravintoloista.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä