Kuva: Duunitori
Mainonta

Duunitorin uusi kampanja tuo reaaliaikaista työpaikkadataa ulkomainontaan

13.3.2024 9:56
Mikko Perttunen
Mainokset on räätälöity paikallisesti.

Duunitorin tuore kampanja vie reaaliaikaisen ja paikkakuntakohtaisen työpaikkatilanteen 24 rautatieasemalle ympäri Suomen.

Kampanjan mainokset on räätälöity paikkakuntien mukaan, ja digitaalisissa ulkomainoksissa näkyy kunkin paikkakunnan avoimien työpaikkojen määrä. Ne näkyvät rautatieasemilla juuri silloin, kun niillä on eniten vilskettä.

– Haluamme kannustaa tällä kampanjalla ihmisiä työnhakuun ja muistuttaa, että epävakaasta taloustilanteesta huolimatta työmahdollisuuksia löytyy ympäri Suomea, Duunitorin markkinointipäällikkö Laura Vähäsaari kertoo tiedotteessa.

– Ulkomainoskampanjan ja mediavalikon suunnittelussa pidimme ratkaisevana juuri sen paikallisuutta ja sitä, että mainosviesti on ajankohtaisesti osuvaa kohderyhmälle, mediatoimisto Havas Helsingin mediapäällikkö Hannele Valtiala lisää.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)