David Wederbrant on Grand Onen ensimmäisen seminaarin keynote-puhuja. Kuva:
Digitaalisuus

Digitaalisten töiden kilpailuna tuttu Grand One alkaa järjestää myös seminaareja

3.9.2024 14:56
Mikko Perttunen
Ensimmäisessä seminaarissa keynote-puhujana David Wedebrant.

Grand One laajenee seminaarijärjestäjäksi. Grand One -kilpailu on palkinnut digitöiden parhaimmistoa jo yli 20 vuotta, mutta nyt toimintaan etsitään uusia kulmia. Grand Onen ensimmäinen seminaari järjestetään jo marraskuussa, ja aiheena on tekoäly.

– On meiltä kysytty monta kertaa, miksi emme järjestä myös seminaareja. Vastaus on ollut ajanpuute, mutta nyt kalentereista löytyi tilaa. Se, että aihe on AI, ei yllättäne ketään. AI:sta on ollut jo useita tapahtumia, mutta ne ovat olleet enemmän entry level -osastoa eivätkä niin vahvasti markkinoijille ja luoville suunnittelijoille räätälöityjä kuin Grand One AI Day, tapahtuman tuottaja Jani Järvinen kertoo tiedotteessa.

MAINOS

Järvinen uskoo, että Grand One -kilpailun kautta järjestäjille on syntynyt hyvä käsitys siitä, ketkä tekijät ovat Suomessa huipputekijöitä milläkin osa-alueella.

– Uskonkin, että olemme parhaita tahoja tässä maassa kuratoimaan digitaaliseen markkinointiin ja palvelukehitykseen liittyviä seminaareja ja jatkossa ehkä myös koulutuksia. Meiltä löytyy Suomesta huippuosaamista, mutta kärki on kapea ja sitä tietoa on hyvä saada jaettua, Järvinen toteaa.

7. marraskuuta järjestettävässä tekoälyseminaarissa kotimaisten puhujien lisäksi kärkipuhujana on viimeisen kymmenen vuoden aikana huimat 611 Cannes-leijonaa voittaneen AKQA:n managing director David Wedebrant.

Lue myös: AKQA:n Ruotsin-johtoa kävi Suomessa – tällaisena he näkevät suomalaisten yritysten markkinoinnin tason