.jpg)
Digitaalinen mainonta kattaa nyt 73,3 prosenttia kaikesta mainontaan käytetystä rahasta. Osuus on noussut nopeasti koronapandemian jälkeen. Digimainontaan käytettiin globaalisti rahaa noin 750 miljardia euroa, MarketingWeek kertoo We are Socialin ja Melwaterin analyysin pohjalta.
Vuonna 2019 digimainonnan arvo kaikesta mainonnasta oli 57,4 prosenttia, joten osuus on kasvanut kolmessa vuodessa 78 prosenttia.
Eniten rahaa internetin käyttäjää kohden käytettiin Yhdysvalloissa, noin 880 dollaria käyttäjää kohden. Vertailun vuoksi Intiassa digimainontaan käytettiin rahaa vain 5,26 dollaria käyttäjää kohden.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä