Grand Onessakin parhaana digitaalisena ulkomainoksena palkittu Dentsu Finlandin Ronald McDonald -lastentalosäätiölle tekemä ulkomainos on voittanut hopeaa Cresta Awardseissa.
Lue myös: Interaktiivinen mainosnäyttö muistuttaa lasten läheisyyden tarpeesta
Interaktiivisissa mainosnäytöissä on surullinen lapsi, joka kuitenkin ilostuu ja helpottuu, kun ohikulkija lähestyy näyttöä.
Hyväntekeväisyystyönä tehtyä kampanjaa olivat toteuttamassa myös Inuits, Tonto Helsinki, Kaiku sekä ulkomainosyhtiö Clear Channel.
Cresta Awards on vuonna 1993 perustettu kansainvälinen mainoskilpailu, jota pidetään yhtenä maailman suurimmista alan kilpailuista.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä