Mainonta

Dentsun ja Ronald McDonald -lastentalosäätiön mainos voitti hopeaa Creasta Awardseissa

25.9.2025 15:43
Mikko Perttunen
Interaktiivinen ulkomainos huomioitiin aiemmin myös Grand Onessa.

Grand Onessakin parhaana digitaalisena ulkomainoksena palkittu Dentsu Finlandin Ronald McDonald -lastentalosäätiölle tekemä ulkomainos on voittanut hopeaa Cresta Awardseissa.

Lue myös: Interaktiivinen mainosnäyttö muistuttaa lasten läheisyyden tarpeesta

Interaktiivisissa mainosnäytöissä on surullinen lapsi, joka kuitenkin ilostuu ja helpottuu, kun ohikulkija lähestyy näyttöä.

MAINOS
MAINOS

Hyväntekeväisyystyönä tehtyä kampanjaa olivat toteuttamassa myös Inuits, Tonto Helsinki, Kaiku sekä ulkomainosyhtiö Clear Channel.

Cresta Awards on vuonna 1993 perustettu kansainvälinen mainoskilpailu, jota pidetään yhtenä maailman suurimmista alan kilpailuista.

Lue myös: TBWA\Helsinki kahmi Grand One -gaalassa enemmän kategoriavoittoja kuin yksikään toimisto aiemmin

MAINOS