
Ronald McDonald Lastentalosäätiö kampanjoi Lapsen oikeuksien viikolla muistuttamalla ihmisiä lasten läheisyyden tarpeesta.
Helsingissä Kampin ja Triplan kauppakeskuksissa on toteutettu tälle viikolle interaktiiviset mainosnäytöt, joissa on surullinen lapsi, joka kuitenkin ilostuu ja helpottuu, kun ohikulkija lähestyy näyttöä.
– Hektisessä maailmassa, jossa työ, harrastukset ja sosiaalinen media vaativat jatkuvasti huomiota, on entistäkin tärkeämpää muistaa, että lapselle tärkeintä on koko perheen läheisyys, säätiön toiminnanjohtaja Johanna Huhtariihi muistuttaa tiedotteessa.
Kampanjaa toteuttamassa ovat olleet markkinointi- ja viestintätoimistot Dentsu Creative, Inuits, Tonto Helsinki, Kaiku sekä ulkomainosyhtiö Clear Channel. Kampanja on tehty hyväntekeväisyystyönä.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä