Havainnekuva
Mainonta

Bauer Media Outdoorin mainosverkostoon mukaan uusi kauppakeskus

11.12.2025 10:56
Mikko Perttunen
Colosseum avataan ensi helmikuussa.

Bauer Media Outdoor on solminut monivuotisen yhteistyön uuden kauppakeskus Colosseumin kanssa.

Yhteistyö käynnistyy vaiheittain kauppakeskuksen valmistuessa. Colosseum avataan Vantaalle helmikuussa 2026.

Jo ennen keskuksen avautumista kauppakeskuksen ulkoseinään asennetaan 26 neliömetrin kokoinen Shopping Wall, joka näkyy juna- ja bussiaseman suuntaan ja tavoittaa alueen merkittävät kulkijavirrat.

MAINOS

Sisäänkäyntien viereen asennetaan 75-tuumaiset ulkonäytöt. Lisäksi sisätiloihin rakennetaan useita 75-tuumaisia mainosnäyttöjä.

Bauer Media Outdoorin kauppakeskusverkosto kattaa nyt yli 50 kauppakeskusta 25 eri kaupungissa ja yli 900 mainospintaa ympäri maan. Colosseum on yhtiön mukaan merkittävä lisäys kauppakeskusverkostoon.

Uusi kauppakeskus kerää arvioiden mukaan jo ensimmäisen toimintavuotensa aikana noin 3,5 miljoonaa käyntiä, ja vakiintuu myöhemmin noin viiden miljoonan vuosikävijän tasolle. Tämä nostaa kohteen kävijämäärältään samaan kokoluokkaan muun muassa Hertsin sekä Eastonin kanssa.

Uusi kauppakeskus toimii keskeisenä osana laajempaa Colosseum-kokonaisuutta, joka yhdistää asumisen, toimistotilat sekä kaupalliset palvelut.

– Dynaamiset sisällöt, reaaliaikainen ohjaus ja monipuoliset mainoskampanjat mahdollistavat entistä tehokkaamman mainonnan kohdentamisen ja kuluttajien aktivoinnin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Colosseumin kaltaisten uusien kauppakeskusten liittyminen mainosverkostoomme vahvistaa tätä kehitystä entisestään ja tarjoaa brändeille entistäkin näkyvämpiä ja vaikuttavampia kohtaamisia, Bauer Media Outdoorin digijohtaja Lassi Tolonen kertoo tiedotteessa.