Sanoma
Mainonta

Annika Green vastaamaan Sanoman tapahtumien kaupallisista kumppanuuksista

25.8.2023 10:37
Mikko Perttunen
”Tapahtumakumppanuus ei ole vain yhden illan tai viikonlopun mittainen.”

Sanomalla kuusi vuotta luovan strategin roolissa työskennellyt Annika Green on nimitetty vastaamaan yhtiön tapahtumien kaupallisista kumppanuuksista.

Green on aiemmin työskennellyt noin kymmenen vuoden ajan tapahtumien parissa.

– Uskon kohtaamisten voimaan. Tapahtumissa brändi pääsee kohtaamaan asiakkaan oikeasti ja tarjoamaan mahdollisuuden fiilistellä, tuntea ja kokea sekä jättämään vahvan muistijäljen. Myös tapahtumakumppanuus on osa markkinointiviestintää, Green toteaa tiedotteessa.

Green muistuttaa, että tapahtumakumppanuus on vaikuttavimmillaan monimediallisena elämyksenä.

– Tapahtumakumppanuus ei ole vain yhden illan tai viikonlopun mittainen, vaan hyvällä luovalla suunnittelulla sen elinkaari jatkuu kuukausia ennen tapahtumaa ja myös sen jälkeen, hän sanoo.

Nelonen Media Live tuottaa vuosittain yli 20 festivaalia, konserttia ja risteilyä ympäri Suomen.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)