Brändit

Älysormusvalmistaja Oura brändiyhteistyöhön muotijätti Guccin kanssa

Oura ja Gucci lanseerasivat yhdessä uuden älysormuksen.
Kuva:
Unsplash/Jaromir Kavan
Älysormusvalmistaja Oura brändiyhteistyöhön muotijätti Guccin kanssa

Suomalainen älysormusvalmistaja, lukuisten maailmantähtien suosima Oura on tehnyt mielenkiintoisen brändiyhteistyön. Oura nimittäin lanseerasi viime viikolla uuden tuotteen yhdessä Guccin kanssa.

Gucci on yli satavuotias muotitalo, joka on viime vuosina laajentanut toimintaansa vaatteista ja hajuvesistä muun muassa kodin tuotteisiin. Nyt valikoimasta löytyy siis myös älysormuksia.

Sormus on rakennettu Ouran kolmannen sukupolven mallin pohjalle, joten ominaisuuksissa ei ole mitään järisyttävää. Ulkoasu on kuitenkin täysin uniikki. Sormuksessa on Guccin G-merkki, ja sormusta on koristelu 18 karaatin kullalla.

– Oura on aina uskonut vakaasti siihen, että asusteet voivat olla sekä innovatiivisia että tyylikkäitä. Terveys- ja hyvinvointialustana ymmärrämme, että myös pukeutuminen vaikuttaa siihen, miltä ihmisestä tuntuu. Biometrinen tarkkuus, mukavuus ja tyyli ovat aina erottaneet meidät muista, ja Gucci x Oura Ringillä olemme tuoneet muodin ja nämä toiminnot aiempaa lähemmäksi toisiaan, sanoo Ouran Chief Operations Officer Michael Chapp tiedotteessa.

Gucci x Oura -sormuksia myydään muun muassa Guccin verkkokaupassa, jossa sormuksen hinta on reilut 900 euroa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa