Brändit

Aalto-yliopiston johtaja- ja asiantuntijakoulutuksen brändi yhtenäistyy

Myös siteet yliopiston kokonaisbrändiin vahvistuvat.
Kuva:
Aalto-yliopiston johtaja- ja asiantuntijakoulutuksen brändi yhtenäistyy

Aalto-yliopistossa aiemmin erillisinä brändeinä toimineet liikkeenjohdon kehittämispalveluihin keskittynyt Aalto EE, asiantuntijoiden täydennyskoulutusta tarjonnut Aalto PRO, yrittäjille suunnattuja kehittämispalveluita toteuttanut Aalto ENT sekä pankki-, vakuutus- ja rahoitusalan osaamiseen erikoistunut Finva yhdistyvät yhdeksi brändiksi. Uusi brändinimi on Aalto University Executive Education and Professional Development. Uusi tunnus perustuu Aalto-yliopiston tunnukseen.

Aalto EE:n tiedotteessa kerrotaan, että brändin ja logon uudistumisen myötä myös siteet Aalto-yliopiston brändiin lujittuvat entisestään.

– Olemme erottamaton osa Aalto-yliopistoa ja tällä uudistuksella selkeytämme korkealaatuista tarjontaamme asiakkaillemme yhden brändin ja selkeän logon alla, sekä myös ilmennämme elämänlaajuisen oppimisen laajoja mahdollisuuksia, sanoo Aalto EE:n toimitusjohtaja ja Aalto-yliopiston elämänlaajuisen oppimisen johtaja Tom Lindholm.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa