MarkkinointiUutiset
MarkkinointiUutiset
Uusimmat
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Etusivu
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Tekijät
Ota yhteyttä
Tietosuojaseloste
Vilma Rimpelä
Näkökulma
Turhautuminen keski-ikäiseen ja -luokkaiseen journalismiin paljastaa, minkä puolesta joukko milleniaaleja ja zilleniaaleja haluaa tehdä töitä
Tiimini ei ole ainoa, joka kokee tarvetta journalismin muutokselle. Median on jo vuosia ollut vaikea tavoittaa nuoria, kirjoittaa Vilma Rimpelä.
Vilma Rimpelä
Näkökulma
Näin uuden sukupolven mediatalossa tehdään työstä merkityksellistä: "Personal is Political"
Uuden luominen vaatii merkityksen kokemusta, joka kulkee läpi kaiken tekemisen, kirjoittaa uuden sukupolven mediatalon perustanut Vilma Rimpelä.
Vilma Rimpelä
Näkökulma
Perustin uuden sukupolven mediatalon, koska olin tyytymätön suomalaisen journalismin tilaan
250 000 euron kehitysraha mahdollisti uuden median perustamisen ja auttoi löytämään kannattavan ansaintamallin, kirjoittaa Vilma Rimpelä.
Vilma Rimpelä
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Lähetys onnistui, käythän vielä hyväksymässä tilauksen sähköpostissasi.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.