UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Sanna-Kaisa Koivisto
Luovuus
Broadway-tuottajat paljastivat Cannesissa musikaalien salaisuuden: "Ihmiset eivät muista juonta, vaan sen miltä he tunsivat"
Tony-palkitut tuottajat Sue Gilad ja Larry Rogowsky kertoivat Cannes Lions -festivaalilla, mitä markkinoijat voivat oppia musikaalien tarinankerronnan tekniikoista.
Sanna-Kaisa Koivisto
Luovuus
Brändit riskeeraavat menettää luovimman sukupolven – neurodiversiteetti on strateginen etu, ei ongelma
Yli puolet Z-sukupolvesta identifioituu neurodivergentiksi, mutta markkinointi ei ole pysynyt mukana muutoksessa. Cannes Lions -festivaalilla vaadittiin brändejä hyödyntämään neurodiversiteettiä strategisena etuna luovuudessa ja innovaatiossa.
Sanna-Kaisa Koivisto
Luovuus
Disneyn käsikirjoittaja-tuottaja Dan Fogelman tekoälystä: "Tarinankerronnan ytimessä ovat inhimilliset kokemukset, joita tekoäly ei voi korvata”
This Is Us- ja Paradise- sarjojen tekijät keskustelivat Cannes Lions -festivaalilla yhteistyönsä salaisuuksista ja tekoälyn roolista tarinankerronnassa.
Sanna-Kaisa Koivisto
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.