Toimistot

Vuoden Toimisto -voittaja Grapevinen liikevaihto kasvoi viime vuonna merkittävästi

Digitoimiston liikevaihto nousi liki 2,2 miljoonaan euroon.
Kuva:
Grapevine
Vuoden Toimisto -voittaja Grapevinen liikevaihto kasvoi viime vuonna merkittävästi

Digitoimisto Grapevinen viime vuosi sujui erinomaisesti, sillä yrityksen liikevaihto kasvoi noin 60 prosentilla.

Viime vuoden liikevaihto nousi liki 2,2 miljoonaan euroon. Myyntikate puolestaan oli 1,3 miljoonaa euroa.

– Olemme pandemiasta ja maailman kriiseistä huolimatta investoineet osaamiseen. Tiimimme on entistäkin vahvempi ja asiantuntemusta sekä kokemuksen tuomaa näkemystä löytyy talosta nyt melkeinpä mihin tahansa markkinoinnin haasteisiin. Alkuaikojen sometoimistosta olemme kehittyneet kokonaisvaltaiseksi digimarkkinoinnin kumppaniksi. Olen myös todella iloinen siitä, että Grapevine vahvistaa vuodesta toiseen työnantajamielikuvaansa ja on sitä kautta työvoimapulan riivamalla alalla edelleen houkutteleva työpaikka alan ammattilaisille, sanoo Grapevinen asiakaskokemusjohtaja ja perustaja Marika Siniaalto tiedotteessa.

Aiemmin tänä vuonna Grapevine voitti toisen peräkkäisen Vuoden Toimisto -tittelin digitoimistojen sarjassa. Vuoden Toimisto -tutkimuksen tulokset kertovat etenkin asiakastyytyväisyydestä. Grapevinen asiakkaisiin kuuluu muun muassa Paulig.

– Aina on varaa parantaa. Vaikka tämä onkin kulunut klisee, niin jostain ne kliseetkin kumpuavat. Meille tyytyväinen asiakas on elinehto ja haluammekin kehittää toimintaa ketterästi yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Kyse on luottamuksesta, avoimuudesta ja tietyllä tapaa myös haastamisesta. Koskaan ei saa tyytyä tai jämähtää, tuloksellinen digimarkkinointi ei anna armoa, Siniaalto muistuttaa.

Hän sanoo, että vahvan kädenjäljen taustalla on vahva henkilöstö, jonka myötä asiakkuussuhteista on syntynyt pitkäikäisiä. Toimisto on panostanut vahvasti henkilöstöönsä, ja sille onkin myönnetty Great Place to Work -sertifikaatti.

– Kun ihmiset viihtyvät, työn jälkikin on timanttista. Siksi olemmekin erityisen ylpeitä paitsi pitkistä asiakassuhteista myös siitä, että porukka viihtyy ja töissä on aidosti kiva olla! Kysymme tiimiläisten tuntemuksia ja palautetta säännöllisesti ja lisäksi olemme myös saaneet työssä viihtymisestä kertovan Great Place to Work -sertifikaatin, Siniaalto summaa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa