Toimistot

Vuoden iskulause -kisan voitto meni pienelle oululaistoimistolle

Tunnustus on jaettu jo vuodesta 1999 lähtien.
Kuva:
Unsplash
Vuoden iskulause -kisan voitto meni pienelle oululaistoimistolle

Markkinointiliiton Vuoden iskulause -kisan voittaja on selvillä. MARK tiedottaa, että vuoden 2020 parhaan iskulauseen pystin nappasi Mainostoimisto Siberia Oy, joka voitti kisan Aurea Kodit Oy:lle tehdyllä iskulauseella ”Meillä on näyttöjä”.

Iskulauseen suunnittelusta vastasi Sakari Kemppainen, joka on pienen oululaistoimiston omistaja. Iskulause oli merkittävässä osassa Aurea Kodit Oy:n viime vuoden visuaalisen ilmeen ja brändin uudistamisprosessissa.

– Kyseessä on arvolataus, ei vain irtonainen iskulause tai slogan niin kuin markkinointiväellä on tapana iskulausetta nimittää. Iskulauseeseen kiteytyy Aurea Kodit Oy:n kasvutarina, kokemus ja tekemisen tulokset eli referenssit. Aurea LKV on perustamisesta lähtien, vuodesta 2007 välittänyt ja löytänyt tuhansille perheille uuden kodin, Kemppainen sanoo Markkinointiliiton tiedotteessa.

Vuoden iskulause valitaan MARKin iskulauserekisteriin hyväksyttyjen lauseiden joukosta. MARKin oma toimikunta hyväksyy rekisteriin pääsevät iskulauseet. Toimikunta sanoo Mainostoimisto Siberian keksimän iskulauseen täyttävän kaikki hyvän iskulauseen kriteerit.

– Tämä lause täyttää kaikki hyvälle ja erottuvalle iskulauseelle vaadittavat perusteet, lause on omaperäinen ja erottamiskykyinen ja lauseeseen sisältyy yrityksen keskeinen palvelulupaus, toimikunnan perustelu kuuluu.

Vuoden iskulause -tunnustus on jaettu vuodesta 1999 lähtien.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa