Brändit

Uusi kotimainen mediapalveluyhtiö sijoittaa hittituotteita kehittäneen KomeroFoodin markkinointiin ja mainontaan miljoona euroa

8 Media Ventures Oy tarjoaa rahoitusta media for equity -periaatteella.
Kuva:
KomeroFood
Uusi kotimainen mediapalveluyhtiö sijoittaa hittituotteita kehittäneen KomeroFoodin markkinointiin ja mainontaan miljoona euroa

Uusi suomalainen mediapalveluyhtiö, media for equity -periaatteella toimiva 8 Media Ventures Oy on tehnyt ensimmäisen sijoituksensa, yhtiö tiedottaa. 8 Media Ventures Oy:sta tuli KomeroFoodiin osakas miljoonan euron sijoituksella.

8 Media Venturesin toimintamalli on tuttu ulkomailta mutta epätyypillinen Suomessa. Yritys tarjoaa kasvuyhtiöille mediamainontaa kasvattaen yhtiöiden liiketoimintaa tunnettuuden avulla.

Koko sijoituspotti menee KomeroFoodin markkinointiin ja mainontaan. 8 Media Ventures toimii yhteistyössä MTV:n ja Bauer Median kanssa, ja medianäkyvyyttä hankitaan televisiossa, radiossa ja digitaalisissa kanavissa.

Media for equity -palvelumalli antaa kasvuyrityksille mahdollisuuden päästä käsiksi laajoihin suomalaisyleisöihin ja kokea, miten vahva massamarkkinointi vauhdittaa liiketoiminnan kasvua.

– Tämä uudenlainen mainonnan malli sopii erinomaisesti kasvutavoitteisiimme, sillä emme omin voimin pystyisi näin laajoihin mediapanostuksiin tai niiden strategiseen suunnitteluun. Nyt saimme tiimiimme aktiivisen osakkaan, joka todella tuntee mediat ja niiden voiman. Tuotteemme tulevatkin pian näkymään Suomen suurimmissa kaupallisissa kanavissa ja saamme ainutlaatuista tukea markkinointimme ja mainontamme suunnitteluun. Meille jää samalla enemmän aikaa keskittyä ydinosaamiseemme, eli arjen ja ympäristön haasteiden ratkomiseen ja riittävän jakeluvolyymin varmistavaan ateriatuotantoon, iloitsee KomeroFoodin perustajaosakas ja toimitusjohtaja Pekka Nuutinen tiedotteessa.

 Lue myös: MTV:n ja Nordic Venturesin poikkeuksellisella yhteistyöllä halutaan osoittaa massamarkkinoinnin voima suomalaisyrityksille

KomeroFoods valmistaa helppoja, terveellisiä ja ympäristöystävällisiä aterioita, jotka sisältävät kaikki ainekset kotiruokatasoiseen lämpimään ateriaan. Yrityksen tuotteet ovat nousseet hitiksi, ja innovaatiolla on myös voitettu palkintoja. 

– KomeroFoodin innovaatiokyky valmisruokamarkkinan aallonharjalla on ollut vaikuttavaa. Tässä ”Kuin itse tehty” -kategoriassa on suuri kasvupotentiaali, kun kuluttajat etsivät arkea helpottavia ja ympäristöä säästäviä vaihtoehtoja. Uskomme Komeron potentiaaliin nousta koko alan edelläkävijäksi, joten kiihdytämme heidän menestystään nyt erittäin merkittävällä media for equity -mediasijoituksella. Sen tuoman mainosnäkyvyyden avulla pystymme tuomaan Komeron hienot tuotteet kaikkien suomalaisten tietoisuuteen ja arkea helpottamaan, kertoo 8 Media Ventures Oy:n perustaja Jarkko Nordlund.

Jarkko Nordlund ja Pekka Nuutinen.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa