.jpg)
Suomen UNICEF tuo Ukrainan ilmahälytykset reaaliajassa lähes kaikille Helsingin ulkomainosnäytöille.
Kampanjassa näyttöjä ohjaava teknologia lukee ilmahälytysdataa ja ilmoittaa heti näytöillä, kun Ukrainassa käynnistyy ilmahälytys. Käytettävä hälytysdata huomioi Ukrainan kuuden väkiluvultaan suurimman kaupungin ilmahälytykset ja se on peräisin Ukrainan virallisesta Air Alarm -sovelluksesta. Hälytyksiä arvioidaan tulevan noin parikymmentä vuorokaudessa.
Kampanjan tarkoitus on kerätä varoja sodasta kärsivien lasten auttamiseksi Ukrainassa. Kampanjassa ovat mukana ilman korvausta lähes kaikki Suomen suuret ulkomainostoimijat eli Bauer Media Outdoor, JC Decaux Finland, Mediateko, Ocean Outdoor ja Outshine.
– On pysäyttävää nähdä, miten ulkomainonta voi välittää viestin, joka muistuttaa meitä sekä inhimillisyydestä että teknologian voimasta. On hienoa, että kaikki suurimmat ulkomainostoimijat ovat mukana hyvän asian puolesta, Bauer Media Outdoorin markkinointi- ja viestintäjohtaja Nina Myllyharju sanoo tiedotteessa.
Kampanja käynnistyy tänään ja kestää viikon.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä