Kuva: Terveystalo
Mainonta

Terveystalolle ja Sanomalle voitto kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa

18.9.2025 8:39
Mikko Perttunen
Lisäksi yhteistyö pääsi finaaliin kahdessa kategoriassa.

Sanoma Content Studio ja Terveystalo voittivat kultaa Content Marketing Awardseissa sarjassa Thought Leadership Campaign ja sijoittuivat finaaliin Best Content Marketing Program in Healthcare- ja Best B2C Branded Content Campaign -sarjoissa.

Palkittu yhteistyö on laaja sisältömarkkinointikokonaisuus, joka tähtää vaihdevuosia koskevien asenteiden muuttamiseen ja tukee naisten pääsyä oikeanlaisen tiedon ja hoidon pariin.

MAINOS
MAINOS

Yhteistyö alkoi vuonna 2024 ja jatkuu yhä. Ohjelmaan kuuluu sisältöstrategia, monikanavainen jatkuva sisältö Terveystalon ja Sanoman alustoilla ja somessa sekä viestinnän käyttöön tuotettuja materiaaleja. Työ voitti aiemmin tänä vuonna kunniamaininnan Grand One -gaalassa.

Content Marketing Instituten vuosittain jakama Content Marketing Awards on kansainvälinen sisältömarkkinointikilpailu, joka painottaa luovuuden, innovaatioiden ja jakelun merkitystä. 

Thought Leadership Campaign -kategorian voittajana Sanoma Content Studion ja Terveystalon yhteistyö työ on myös ehdolla Vuoden projektiksi. Finalistit ja voittajat julkistetaan myöhemmin syyskuussa.

MAINOS