Brändit

SuomiAreenan pääyhteistyökumppanit selvillä – “Digitaalisuus ja yhteisöllisyys nousevat yhteistyössämme näyttävästi esille”

Tietoevrystä tuli SuomiAreenan kolmas pääyhteistyökumppani.
Kuva:
MTV
SuomiAreenan pääyhteistyökumppanit selvillä – “Digitaalisuus ja yhteisöllisyys nousevat yhteistyössämme näyttävästi esille”

Huippusuositun yhteiskunnallisen keskustelutilaisuuden SuomiAreenan tämän vuoden pääyhteistyökumppanit ovat selvillä, tiedottaa tapahtuman järjestäjätaho MTV.

Jo aiemmin tapahtuman pääyhteistyökumppaneiksi ovat tulleet Metsähallitus ja Telia. Kolmannen pääkumppanin paikan osti digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt jättiyhtiö Tietoevry. Tuorein sopimus tukee hyvin SuomiAreenan tämän vuoden teemoja, joita ovat yhteisöllisyys ja digitaalisuus.

– Tapahtumassa mukana olo tarjoaa meille mahdollisuuden osallistua laajempaan yhteiskunnalliseen keskusteluun alallemme tärkeistä aiheista. Yhteiskuntamme digitalisoituu yhä nopeammin ja on tärkeää, että tulevaisuuden ratkaisut palvelevat mahdollisimman hyvin erilaisia käyttäjiä – monimuotoisuus ja yhdenvertaisuus digitaalisessa maailmassa ovat teemoja, joita nostamme esille SuomiAreenassa. Luvassa on mielenkiintoisia keskusteluja sekä rohkeita ulostuloja, sanoo Tietoevryn viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Kia Haring tiedotteessa.

MTV ja Porin kaupunki järjestävät SuomiAreenan 12.–16. heinäkuuta hybriditapahtumana. Keskusteluita tänä kesänä on luvassa 120. Tapahtuma toteutuu Porissa ja Helsingissä, ja keskustelutilaisuuksia järjestetään neljällä eri lavalla. Lavoista yksi on Porin torilla, kaksi Pöllölaakson studioilla ja yksi Allas Sea Poolilla Helsingissä.

SuomiAreenan pääkumppanuudet ovat erittäin haluttuja, sillä tapahtuma tavoittaa vuosittain miljoonat ihmiset. Esimerkiksi vuonna 2018 tapahtuman sosiaalisen median tavoittavuus nousi liki 10 miljoonaan.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa