Kuva: Evento Awards
Brändit

Suomen parhaat tapahtumat palkittiin Evento Awards -kilpailussa

12.4.2024 12:18
Mikko Perttunen
Huuhkajien perheottelu pokkasi parhaan maksullisen kuluttajatapahtuman palkinnon.

Evento Awardsissa palkittiin eilen Suomen parhaita tapahtumatoteutuksia, tapahtumapaikkoja, puhujia, tekijöitä ja yrityksiä. Vuodesta 2014 lähtien järjestetty kilpailu palasi nyt uudistuneena koronapandemian ja tapahtuma-alan sulusta aiheutuneen tauon jälkeen, ja siinä jaettiin palkintoja 13 sarjassa.

– Tapahtuma-alalla oli ensimmäinen normaali vuosi pandemian jälkeen. Paluu arkeen on ollut hyvin menestyksekäs. Maailmantilanne ja taloudellinen epävarmuus vaikuttavat edelleen investointeihin, mutta kaikkiaan tapahtuma-alan tulevaisuus näyttää hyvältä, Evento Awardsia järjestävän Omnipress Oy:n toimitusjohtaja Sari Mikkonen-Mannila kertoo tiedotteessa.

Lue myös: Suomen parhaat tapahtumamarkkinoinnin toteutukset palkitaan nyt ensimmäisen kerran sitten koronavuoden 2020 – tässä ovat Evento Awards -ehdokkaat

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Evento Awards 2024 -voittajat

Tapahtumat osana strategiaa: iLOQ / NJ Production

Promootio/lanseeraus: Muru Babyn vauvojen ravintola / Folk Finland

Yritystapahtuma, maksullinen: 33rd Alzheimer Europe Conference / Helsingin Messukeskus

Yritystapahtuma, maksuton: Atea Focus 2023 / Management Events Studio

Kuluttajatapahtuma, maksullinen: Huuhkajien perheottelu Suomi - San Marino / Suomen Palloliitto

Kuluttajatapahtuma, maksuton: Musiikkitalon vapaapäivä 2023 / Musiikkitalo oy

Henkilöstötapahtuma: Solita Wonderland / Lataamo Group

Hybriditapahtuma/virtuaalitapahtuma: Sanoma Pron Balanssi / Pulp Agency

Visuaalinen toteutus: Nordic Business Forum / Visual45 & Creative Technology

Hyväntekeväisyys / yhteiskunnallinen tapahtuma: Pitkä peli Ukrainalle / Tapaus

Tapahtumapaikka: Pikku-Finlandia, Helsinki

Juontaja/moderaattori: Jenni Kivessilta

Kulissien virtuoosi: Olli-Pekka Kallio