Ilmiöt

Suomalaisyritys avaa pienille yrittäjille ilmaisen markkinointikanavan, jossa voi tavoittaa merkittävän kuluttajaryhmän

Idea syntyi halusta auttaa koronakurimukseen joutuneita yrityksiä.
Kuva:
Unsplash/Nordwood Themes
Suomalaisyritys avaa pienille yrittäjille ilmaisen markkinointikanavan, jossa voi tavoittaa merkittävän kuluttajaryhmän

Suomalaisyritys Frank Students avaa huhtikuussa ilmaisen markkinointikanavan pienille paikallisille yrittäjille. Suomen suurin opiskelijaetuja ja -alennuksia listaava Frank kehitti Business Finlandin saadun tuen avulla portaalin, jossa paikalliset yritykset voivat luoda ilmaiseksi opiskelijoille suunnatun edun tai alennuksen.

Frankin idea lähti halusta auttaa pieniä yrittäjiä, jotka ovat kärsineet koronapandemiasta.

Frank Local -niminen portaali on tarkoitettu etenkin niille toimijoille, jotka eivät pysty käyttämään mainontaansa merkittäviä summia ja jotka eivät käy verkkokauppaa.

Opiskelijat on merkittävä kuluttajaryhmä Suomessa. Frank-sovelluksella on 140 000 käyttäjää.

– Pelkästään korkeakouluopiskelijat käyttävät lähes 3 miljardia euroa vuodessa, muodostaen merkittävän kuluttajien ryhmän. Parhaimmillaan yritykset luovat elämänpituisia asiakassuhteita opiskelijoihin, jotka alkavat ensimmäistä kertaa käyttää merkittävässä määrin omaa rahaansa, muistuttaa Frankin toimitusjohtaja Antti Eronen tiedotteessa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa